Wozniak: Chci vyhrát DIMAKO

25.09.2017 20:25

Od první chvíle co jsem se postavil po operaci kolene na nohy začala tvrdá a nesnadná práce. Jsem ve formě, nejsem, obavy, starch, nervozita. Spíše trpělivost mě dohnaly k tomu, že se pomalounku do toho dostávám. Na prvním tréninku v nové sezóně, ketrý jsem absolvoval s klukama na Don Bosco, jsem chytal na třicet procent. Měl jsem starch, jestli se mi koleno neotočí nějakým způsobem do polohy, kdy to bude zlé. Ale vydrželo to, pak následoval turnaj na Edisonu a tam už jsem byl připravený na padesát procent, jednak i kvůli těžkému terénu, protože se hrálo venku. Nyní po prvním turnaji běřím v sílu našeho týmu, tam už jsem byl v pohodě na osmdesát procent. A po prvním utkání, kdy jsme doslova rozsekali divizní mužské áčko Roubu a když jsem viděl srdíčko a odhodlání borců přede mnou mi bylo jasné, že tenhle tým to tady myslí vážně a nepřišel se jenom rozehrát před novou sezónou. Jirka mě před sedmi lety oslovil, choval se ke mě jako ke hvězdě a stále chová, mám podmínky o jakých si může jiný brankář z ostatních mančaftů jenom zdát, ale pravda je taková, že už dávno nejsem žádnou hvězdou, vezu se s týmem, který sám o sobě má ve svém kádru celou řadu individualit a mnohonásobně lepších než jsem já. Jmenovat nebudu, ale myslím si, že máme srdíčko a zkušenosti na to abychom se pořád jenom zlepšovali a ne naopak.Dneska už se nespoléhám na sebe, ale na kluky přede mnou, jsou extratřída a musím říct, že řada z nich by minimálně na divizi určitě měla, ne-li výš a za takovým týmem se chytá jedná radost. Proto cítím šanci jak bychom mohli na sebe upozornit a vyhrát Dimako, vždyť není to tak dávno co zde hrála Mikeska a CC Jistebník a to byly jo sakra týmy a my můžeme také přepsat historii a vstoupit na piedestal mezi tato zvučná jména. Potenciál máme vysoký a já věřím, že to tak i zůstane, pravda cesta je teprve na začátku a před námi jsou ještě čtyři kola, ale nebojím se toho, že bychom o svou sílu přišli. 

Řekl skromně Marek v dnešním rozhovoru. Příště bude rozhovor s kapitánem J.Mroviecem o tom jak formuje tým na novou sezónu, jaké budou novinky a změny.