Chci do 14 ti dnů stát v bráně pevně na nohou

21.07.2017 20:55

Je tomu už měsíc a pár dní co je náš gólman Marek Wozniak po operaci menisku. Byl mu vyjmut část menisku a vyčištěny vlásečnice, které mu dělaly potíže při jednoduchých zákrocích. Připadal jsem si poslední rok v brance jalový, cítil jsem bolest, ale dával jsem to na vinu spíše namoženému svalu, žádný velký úraz kolene jsem v životě neměl ! Ale někdy stačí ke štěstí, v tomhle případě smůle málo a tak se stalo, že v květnu musel přerušit prakticky po posledním přáteláku Mroki proti Roubu skoro na čtvrt roku svou hráčskou kariéru. Nyní však cítí velikánskou úlevu hlavně po rehabilitacích, které mu dávaji ohromou sílu a hlavně otok na koleni pomalu mizí. Bylo moc krásné pro mě po třech týdnech zase stát na nohách i když na malou chvíli, ale stát, až jsem se rozplakal, člověk si uvědomí, že v životě by se měl každý radovat byť jen z maličkosti, ale ten pocit byl prostě úžasný. Řekl Marek před třemi týdny v rozhovoru, nyní bojuje, jezdí na kole a dělá posilovací cviky aby koleno bylo zase takové jako kdysi a on mohl opět kazit úsměv útočníku, kteří se řítí osamoceni na jeho svatyni, vždyť proto žije a dýchá, aby nejen pomohl týmu, ale aby byl nejlepší ! A hlavně, do tří týdnu neli do dvou chce stát zase mezi magickými tyčemi a zkoušet to co mu celý život dělá radost a to je chytání. Dneska jsme ve fázi, že sháníme sponzory pro náš tým, dostali jsme se neuvěřitelně daleko a pokud to Jirka s Petrem dokáží, chci příští rok postoupit do kraje, aby o nás bylo více slyšet, vždyť nám ještě ve spoustě případů není ani třicet, tak proč nevykopat co nejvyšší level co nám zdraví dovolí ! To je momentálně jeho cíl, tak doufejme, že se naplní a Markovi a hlavně klukům a partě z Mroki přejeme další krásnou sezónu snů !